Vzorná hospodyňka



První na co bych vás během tohoto článku chtěla upozornit, je NEZKOUŠEJTE TO SAMI NA SOBĚ! Napsala bych pouze na vlastní nebezpečí, ale podrývala bych autoritu všem lékařům i zdravotnickému personálu.
Zkrátka. Zajíčková by neměla nikam chodit. Nejlépe celý den sedět na zadku, s nohou nahoře a dívat se na nějaký filmy, nebo co já vím. Jenže copak to jde? Navíc já jsem stvořená k tomu abych bojkotovala a porušovala přikázání, které mi někdo dá. Teď to zopakuji. Vy to prosím nedělejte :D!

Takže.
Za prvé : Koho by sakra bavilo sedět týden na svém velectěném pozadí? První den, možná dva je to fajn. Najdete knížku co jste před měsícem rozečetli, chvíli pletete, podíváte se na nové díly oblíbených seriálů, ale to mě taky nebaví věčně.

Za druhé : Pořád je co dělat! Uvařit, uklidit, zatopit, obarvit si hlavu, upéct něco dobrýho, dojít nakoupit.

Ano pochopili jste správně, že jsem se stala vzornou domácí puťkou. I přes to, že se mi to ani za mák nelíbí, tak si to chvílema i užívám. Protože teď je čas experimentovat. Můžu uvařit co běžně neděláme a s pečením lautr to samý!
A proto se musím pochlubit jak jsem pekla cupcakes ! Nejen, že krásně vypadaj, ale věřte, nevěřte, oni i skvěle chutnaj !

Pac a pusu








0 komentářů:

Okomentovat