Víte, že editor bloggeru zná slovo zmagořit ?

Tak jsem o víkendu měla zase pocit celistvosti, pocit toho že jsem se našla, a že je všechno přesně tak, jak má být. Sice jsem byla v Praze, ale možná právě proto, že jsem tam byla. Jiný prostředí, jiný lidi. A i přes to mi to přišlo naprosto přirozený a jednoduchý. Je trochu zvláštní, že když si vedle vás sedne v metru slečna s dlouhatánskýma růžovýma culíkama, obrovskýma očima, v kostkovaný minisukýnce a podkolenkách neshledáváte vůbec divným, ale uvařit si doma čaj, je naprosto hrozný, obtěžující a pobuřující. Asi tu pobývám už moc dlouho.

Prostě to bylo skvělý. Sice jsem trčela hroznou dobu ve škole, ale pak jsme byli v divadle, pak jsme obešli nějaký hospody a spát. Ale díky hlavnímu městu mám naprosto jasnou představu o tom, jak bude vypadat moje budoucí hospoda a že Svijany jsou nejlepší piv na celičkým světě.

Nějak se nemůžu nadchnout pro nějaký konkrétní téma, jelikož jsem nejspíš zmagořila v pátek, cestou ke své tetě. Jela jsem totiž dvě hodiny v autě s těma nejzvlástnějšíma lidma, jaký jsem kdy poznala. Jeden byl přítel mojí mámy a druhý jeho kamarád. Neříkám. Nic proti ničemu. Mám ráda zajímavý lidi, ale když dvě hodiny posloucháte o budhismu, isimilismu, externismu, křišňácích, o tom jak hrát na čelo, o jedinečné nové skladbě, která by měla představovat zhudebnění pravěkého umění a pak poslouchat a lovit z paměti vtipy, ve vás musí stoprocentně zanechat nějakou stopu. Já jsem si odnesla spíš tu negativní. Přece jen člověk, který se směje svým nahlas vyřčeným myšlenkám a to i přes to že je nikdo jiný nepochopil. No nebudu se s nikým přít. Mamka tvrdí, že hranice mezi genialitou a naprostým šílenstvím je velmi tenká, ale já se obávám, jestli tohle už není za hranicí. Ne neměla bych být zlá, to není můj styl :D

Udivilo mě, že mě všechno udivovalo. Bohužel i přes to, že jsem si vzala aparát, tak mám jedinou publikovatelnou fotku, která se mi se mi líbí (I přes to že to umělecké není ona fotka sama, ale to, co již někdo vytvořil).


No nic.
Mír a slávu

Tady je ta fotka. Bohužel je tam zvýšená zrnitost, ale jelikož to byl podchod (téměř tma), tak mi nastavení foťáku neumožnilo lepší kvalitu. Nebo umožnilo, ale já ho neumím využít :D 

0 komentářů:

Okomentovat