Jak vychovat deštník

Zkrátka mi není souzeno, vlastnit dešník. Buďto ho nechám doma a za 10 minut začne pršet, nebo si ho vezmu když ho nepotřebuju a za 15 minut vysvitne sluníčko, nebo ho nechám u přítele a za 20 minut začnu nadávat svému ctěnému já, a když mi ho přítel doveze, tak ho zapomenu ve vlaku. Prostě nemám vlohy, nebo zodpovědnost k tomu vychovávat krásný modro-šedý deštník. Omlouvám se a hluboce doufám, že se dostaneš do lepších rukou.

Jinak jsem zletilá a zodpovědná vychovávat květiny (nejlépe sukulenty), kočky, možná bych zvládla i psa, nebo miminko, ale nechci být moc sebevědomá. Ale nikdy neříkejte nikdy! Třeba vás jednou překvapím!

Jo, budu chodit na kurzy "Jak vychovat deštník" a jestli žádný takový lekce neexistujou, tak k tomu budu muset dospět sama a pak ty kurzy založit. Přece nemůžu bejt takovej zoufalec, abych byla na světě jediná špatná opatrovatelka deštníků!

Dneska to není na dlouhý lokte. Ale něco jsem napsala.
Milujte se a množte se.





0 komentářů:

Okomentovat