Tohle souvisí s tamtím a díky tamtomu se vám vybaví, jak onehdy...

Je zvláštní, že nejvíc se vám vryjou do paměti ty špatný věci. Třeba když ve zlém skončí vztah (neříkejte, že jste to nikdy nezažili), tak se zamyslete. Jaké vzpomínky převažují ve vaší hlavě? Ty dobré, nebo ty špatné?

Každopádně nejsem tady, abych se rejpala ve starejch trápení a vylejvala si dušičku, jen proto aby jste mě litovali. To co jsem chtěla říct, má hlubší význam.

Je skvělý jak funguje lidský mozek. Něco vám evokuje něco a to něco, zase něco jiného. A mě jedna sms evokovala špatný vzpomínky a díky nim, se mi vybavily krásné momenty ze svého dětství a dospívání.

Jasně, člověk si nemůže pamatovat všechno, ale některé momenty vám zkrátka zůstanou.

Byly mi 4 roky a přestěhovali jsme se do jiného města a já tak objevovala okolí domu a najednou jsem se dostala k plotu, za kterým stála holčička. Přišla blíž a povídá : "Ahoj, já jsem Pája." Tak jsem se představila taky. "Ahoj, já jsem Bára. My teď bydlíme tady vedle." Holčičce v růžových šatečkách se rozsvítila tmavě hnědá očka.  " Budeme nejlepší kamarádky, ne?" Tak jsem přikývla a od té doby jsem se jí 15 let nezbavila :D.

Pak je věc kterou znáte všichni. Máte od rodičů za úkol domácí práce. Samozřejmě se vám nechce, když je vám 8- 10 (jistě, nechce se nám ani teď, ale co naděláme), tak držkujete. Mamka mě tenkrát vážně rozhodila. "A  čemu myslíš, že jsem si vás dělala ? Abych nemusela mýt nádobí a chodit s košem." Tenkrát jsem prostě zklapla a šla udělat, o co mě požádala. Z nějakého důvodu jsem si to ale zapamatovala a dnes, když mi mamka říká, že mě má ráda, tak jí tuhle myšlenku vmetu a společně se tomu zasmějeme.

A co jsem tím vlastně chtěla říct? Že i za všemi špatnými věcmi, co se nám mnohdy honí hlavou, je vždycky něco dobrého. Jen to musíme chtít najít :)











A tady je ta roztomilá holčička v růžových šatech a malé cikáně Zajíčková :D

0 komentářů:

Okomentovat