Myšlenka z alobalu

Chtělo by to nějakou veselou historku z natáčení. Takže. Holky možná znají, že když se dává na vlasy nějaká maska, tak se balí do fólie nebo do sáčku. Ale jelikož fólie došla a na mou velkou hlavu je každej sáček krátkej (malej), obtočila jsem si včera hlavu alobalem. A můj milovaný bratr nezklamal. Nejen že mi ukázal, že kometa, která bude míjet zemi, je vlastně vesmírná loď (když vyjedete nahoru a potom obraz ztmavíte, zjistíte, že to fakt je vesmírná loď!), ale můj alobal na hlavě okomentoval slovy: "To máš aby ti mimozemšťani nemohli číst myšlenky, viď?" Kdo viděl onen díl futuramy, tak mu to možná bude připadat vtipný. Mě v tu chvíli přišlo.

Každopádně jsem původně chtěla psát o něčem jiném. Každý máme minimálně jednu slabost ne ? Čokoláda, značkové boty, upnuté džíny, pěstěné svaly, holky, kluci....Já jich mám spoustu, ale ta nejvíc nejhorší, která asi netěší mého přítele, je slovenština. Když má slovák melodickej hlas a mluví na mě, tak jsem v koncích,. Ještě donýst kytaru a Zajíčková si klekne a předříká veršovanou žádnost o ruku. To máme dost podobný s jednou kolegyňkou. Ona má zase španěláka s kytarou. Teď se možná potutelně usmívá za monitorem. Když ne ona, tak její přítel. Zdravím :D

Slovenština mou mysl navádí, k další vzpomínce. Potkali jste někdy člověka, který byl tak dokonalý, že jste se na něj báli promluvit, protožeby to mohl být duch, nebo přelud a  mohl by se rozplynout jako pára nad hrncem? U mě to byla hipícky, éterická rusovlasá slečna. Rozplývala jsem se nad ní v ten moment a mohla bych i taky, ale nebudu vás uvádět do rozpaků. Každopádně si myslím, že to byla slovenka. Proto jsem na ní nemohla promluvit. Co kdyby jo. Bych sebou na místě sekla.

No nic. Mír a slávu přeji vřele :)






nakonec jedna moje, vůbec s tématem nesouvisející fotka :D





0 komentářů:

Okomentovat