ŽENY

Dnes příjde na řadu další vážná a závažná úvaha. No dobře. Možná nebude ani jedno, ani druhý, ale jsem si jistá, že ji napíšu.
To je dobrej cíl. Hlavně po krůčkách.

Přemýšla jsem nad sebou jako nad ženou. (Divný, co?) A od sebe jsem se dostala i k ostatním ženám a snažila jsem se to nějakým způsobem rozvinout a došla jsem k závěrům asi docela běžným.

Ženy jsou sladká, mírumilovná a něžná stvoření. Dokud je nenaserete.
Ženy jsou empatické a milující. Pokud je nenaserete.
Jsou vyrovnané, sebevědomé a cílevědomé. Než dostanou menstruaci.
Ženy jsou často zmateny svými city, nebo pocity. Dokud je nějakej blbeček nenasere. Nenávist a vztek se rozpoznává snadno.
Ženy jsou krásné, upravené a elegantní. Ano možná jste to čekali. Dokud je nenaserete. Potom brečí, křičí a perou se.

Myslím, že nemusím pokračovat. Tak nějak tuším, že už to všichni pochopili. Prostě nás neštvěte :)

Potřebovala jsem se nějak odreagovat.
Teď jsem smazala omluvnou větu, protože se nemám za co omlouvat. Sakra je to můj názor. Jo dneska jsem náladová. No a? Jsem žena.

Mír a slávu děcka

0 komentářů:

Okomentovat