10 za posledních pár dní vol.3

1) Zjistila jsem, že umím vypnout mozek (čili tok myšlenek). Jsem z toho nadšená. Méně nadšená jsem z toho, že to nefunguje v tu chvíli, kdy bych moc chtěla.

2) Moje milovaná maminka se rozhodla, že do mě nacpe nejméně všechno to, co máme v lednici. Protože jsem ZASE hrozně vychrtlá a čuměj mi kosti.

3) Po šesti letech v "novém" bytě jsme opět v obležení krabic a neukliditelného bordelu.

4) "Džus" z granátového jablka je pěkně hnusnej.

5) Vodka z bůvolí trávy taky. Ale není to tak hrozný.

6) Dohromady je to fákt mňamka.

7) Asi jsem zlomila myšlenu, že ráda prohrávám. Poslední dobou sama se sebou prohrávám dost často.

8) Rozbřečela jsem se na poště. Přišla mi obsílka, že tam mám dopis z Brna. Natěšeně jsem se tam rozběhla. Otevřu dopis a tam stojí : "Rozhodnutí o nepřijetí". Infarktový stavy přešly, když jsem si přečetla, že se jedná o jiný obor, než na jaký ve skutečnosti přijatá jsem.

9) Až k neuvěření jak velkou radost může způsobit pytlík sušených brusinek.

10) Pozitivní myšlení má svoje hranice. Cynismus je větší sranda.

A dneska to vezmu z gruntu.
Pac a pusu, mír a slávu

0 komentářů:

Okomentovat