Srpenec

Možná jste zaraženi už názvem článku.

Chci vás totiž seznámit s tím co srpenec vůbec je, jak se do něj dostat a jaké mám letošní plán na srpenec.
Všimli jste si kolikrát jsem to slovo už položila? Jestli ne, tak Vám teď sděluji, že je to proto, aby jste si uvědomili jeho důležitost.

Je to takový magický čas, přesně uprostřed července a srpna. Proto logicky srpenec. Je dlouhý jako každý průměrný měsíc.  Snadný že jo.
Jenže ten zbytek tak snadnej nebude. Musíte s trefit úplně přesně doprostěd. Půlnoc mezi posledním červencem a prvním srpnem. V ten čas musíte být na jednom místě, pak udělat pět kroků dopředu a otevřít časový portál.

Já třeba letos pojedu na dovolenou na Hawaii. Kouzlo srpence je v tom, že nemusíte nic platit. Na vaše vysněné místo se portálem přesunete automaticky. O jídlo se taky starat nemusíte.

A teď ta nejdůležitější věc. Kam že to vlastně máte jít. A to nikdy nikomu nepovím.

Mám nějakou absurdní náladu, tak se omlouvám, jestli jsem někomu vzala iluze o třetím měsíci prázdnin.

0 komentářů:

Okomentovat