Mezinárodní den objetí zdarma

Pátý červenec bude mým nejoblíbenějším dnem vůbec. Teď jsem se rozhodla. Na tohle datum totiž vychází nejlepčejší mezinárodní den ze všech. Mezinárodní den objetí zdarma.

Pro někoho se to možná rozplyne v překladu. Protože zdarma je dost matoucí. Rozšířenější pojem je Free Hugs.

Hrozně dlouho, už od základky, sním o tom, že bych někde v našem okolí uspořádala onu úžasnou "kampaň". Pár lidí si stoupne na ulici s kartonovým poutačem na objetí zdarma a prostě objímá lidi, kteří o to mají zájem. 
Jen tak. Nezištně. Přátelsky. Pro ten pocit ujištění, že jsme přeci jen lidi a to, že se neznáme neznamená, že si musíme být odcizeni. 

Nikdy nevíme, co koho tíží. Třeba se nechce svěřit nikomu, ale objetí pomůže.
Myslím, že by jsme si zase mohli vzpomenout, že ne všechny věci musíme dělat pro sebe. A že občas není na škodu se zeptat slečny, která pláče na lavičce, co se jí stalo. Mám vyzkoušené, že i ten jeden blbý dotaz umí dodat hrdost a ona kvůli tomu blbci brečet přestane.

Myšlenka krásná. Ale ještě jsem nenašla partu bláznů jako jsem já, aby se mnou do objímací kampaně šly. I když je fakt, že jsem na to poslední dobou pozapomněla ptát.

Možná to bude první věc, co udělám v Brně. Kdo ví . Rozhodně mám další obnovený sen, kterého se jen tak nevzdám.

Nebo to zvládnem naplánovat ještě do letošního pátého ? :)

Pac a pusu a objetí !

0 komentářů:

Okomentovat