10 za posledních pár dní

Tak fajn. Měla jsem hrozně super nápad, ale zjistila jsem, že to vůbec není pravda.

Tak nechám toho, že bych vymýšlela něco hrozně super a budu prostě popisovat poznatky posledních dnů.

1)  Jsem stále hrozně ráda, že jsem v práci.

2) Jsem hrozně ráda, že vím, že mám skutečné kamarády

3) Asi jsem těhotná. ASI! Ale dělám si z toho pořád srandu, takže asi ne.

4) Po 12ti hodinách v práci je smích nejlepší kámoš.

5) Lidi, který vypadají sympaticky, můžou být taky prudiči.

6) Miluju skupiny tatínků a dětí. Tatínci pijí, děti se ztrácejí.

7) Utvrdila jsem se ve své lásce ke Slovákům.

8) Až začne MS v hokeji (Juchů! Devátého je brzy, devátého je brzy.) bude se mnou k nevydržení.

9) Došlo mi že nevím proč se raduju, když 9tého jsem v práci.

10) V dětštví nenáviděné gumáky, jsou taky kámoš.

0 komentářů:

Okomentovat