10 za posledních pár dní podruhé

Tak jsem zjistila, že psaní svých poznatků z posledních dní, formou deseti bodů je vlastně zábava. Nemusím vymýšlet přechody mezi myšlenkami. Nemusí to logicky navazovat. Nebojte se. Jakmile narazím na téma, které bude stát za  komplexnější článek, nebudu váhat, ale bohužel tomu tak teď není.

1) Z hokeje jsem víc vynervovaná, jak z čekání na výsledky příjmaček. (Abych to upřesnila. Probíhalo to pouze asi 3 hodiny po zápasu s Kanadou. Nyní je nervozita z výsledků, lehce nahrazena nervozitou jak kamarádovi dopadne didaktický test, který píše už potřetí.)

2) Po letech jsem znovu objevila džíny a překvapivě to není tak špatný.

3) Odvykla jsem si zkoušet nový věci a hodlám to radiálně změnit.

4) Nakonec vždycky zbyde máma a ti praví kamarády.

5) Peníze patří do nějakých zodpovědnějších rukou, než jsou ty moje.

6) Začínám mít strach o svůj psychický stav. Začínám se v těch knížkách, kde mozky nechávají na stěnách abstraktní umění, nějak vyžívat.

7) Jsem extrémista.

8) Neumím specifikovat svojí nejlepší a nehorší vlastnost. V obou případech tvrdím, že je to upřímnost.

9) Měním pohled na svůj životní cíl podle toho, co zrovna zažívám. Změna může proběhnout i v řádu hodin.

10) Těhlech deset punktů jsem si začala psát do zápisníčku s myšlenkou "Mám dva pocity. Napíšu si to, ať to nezapomenu." Pak jsem ale sfoukla všechno najednou.

Poznámka autora. Nechtěla jsem to uvádět jako jedenáctý bod, nebo to vtlačovat po tom desátém. Ale překvapivě jsem to tak rychle sesmolila po sexu. Takže děcka. Sex otevírá mysl.
A teď se budu modlit, aby to nečetla nějaká dvanáctiletá slečna s hrozbou propadnutí z matematiky. Kdyby ano, tak to milá slečno není návod k tomu, aby ses nechala připravit o panenství. Věř mi. S matikou, ani jiným učivem (Snad kromě anatomie, ale pokud jsi ona dvanáctiletá dívka, tak zapomeň, že v týhle závorce bylo cokoliv napsáno.) sex nepomáhá.

Tak už bych měla přestat plácat.
Pac a pusu

0 komentářů:

Okomentovat