V koncích s originalitou ?

Nechápu to. Tak si pročítáte pracovní nabídky. Dělník, svářeč, řezník, programátor, trenér... Všechno pozice jak pro mě stvořený. A v tom jsem v té nudné nudě stále stejných inzerátů, které nabízejí skvělý peníze, ale musíte mít to a támhle to, narazila na jeden tak originální, úderný a vtipný, že nevím co bych na něj měla odpovědět. 

Ve zkratce. Autor pohledává přispěvatele na jeden nejmenovaný (Nebo můžu jmenovat? Já jen abych nebyla nařčena z prodejnosti a tak podobně.) web. Kašlu na nejmenování prostě vám na ten inzerát dám odkaz, protože to nejde tlumočit.

Na "normální" pracovní inzerci bych reagovala nějak takhle:
Dobrý den,
zaujala mě Vámi nabízená pracovní pozice. Předpokládám, že splňuji většinu podmínek Vámi předložených, ale bohužel nemám řidičský průkaz. V příloze zasílám strukturované CV.
Budu moc vděčná, když odpovíte i případě nezájmu. 
S přáním příjemného dne
Zajíčková

Ale co teď? Ten člověk který to napsal, tak na mě působí jako kámoš. Nejradši bych mu tykala a napsala mu, že by mohl bejt tak hodnej a nějak mě tam z protekce dostrkat, kvůli mýmu krásnýmu úsměvu. Pak se ale zarazím, znovu si to přečtu. Přičemž si na konci zase nepamatuju co bylo na začátku, protože ten je především plný formalit. Ale to je věc vedlejší. Zkrátka si uvědomím, že on na počátku všeho vykal. A jsem v koncích. Moje spisovatelské ego dostalo velkou ránu, jelikož neumím na něco originálního, odpovědět originálně.

Měla bych se nad sebou zamyslet. Nebo taky ne :)

Pac a pusu 

P.S. Ani odpovědět na inzerát ze sexshopu nebylo tak těžký :D

0 komentářů:

Okomentovat