Tradiční Vánoce u Zajíčků.


10:00 Vzbuzena psem, který se domáhal venčení.
10:20 Rozlepení očí a zjištění, že se toho ujal přítel.
10:30 Vaření čaje
10:40- 15:00 Následovalo období očisty, tanec labutího jezera, koukání na pohádky a filmy a mamčino neočekávané a časově nepředvídatelné křičení "kuřízek" k jakékoliv věci.
15:10 Mamka začíná prohlašovat, že musí připravit maso a jít se vykoupat.
15:30 Stále prohlašuje, že musí začít něco dělat.
16:00 Stav nezmněněn, stále kouká na televizi.
16:20 Začíná porcovat "kuřízek, "veřízek"(vepřový), "kařízek" (kapra kus) a klobásu za neustálé asistence veškerého domácího zvířectva
16:40 Násilné buzení bratra po dvojité směně.
17:00 Odjíždí přítel.
17:20 Máma hekticky dobaluje zbytek dárků, chce abych nekoukala, ale chce abych jí stříhala izolepu a jen tak blbě neseděla.
17:25 Připravuju stůl.
17:30 Nandavám kocourům Štědrovečerní kapsičku, u čehož si úspěšně pokydám šaty.
17:45 Máma se odešla koupat.
18:00 Má začít večeře, ale teprve skládám maso na plech.
18:05 Bratr zabírá koupelnu.
18:45 Se na moje prosby konečně podává večeře.
18:47 Mamina má svůj tradiční proslov o tom, jak nás miluje a že doufá, aby jsme se ve zdraví sešli i příští rok. 
18:50-18:55 Za pět minut jsem na sebe stačila vyklopit kousek kapra a polít se limonádou. 
18:56 Záchvat smíchu u mého vyprávění, jak jsem měla krásné pravidelné kolečko z marmalády od toho, jak jsem zdobila cukroví.
19:00 Máma zkoumá bráchovo tričko z Uprisingu. Vysvětluje jí, že tam je lev, lenochod, tukan, surikaty a taky Barborka(opice). 
19:01 Další záchvat smíchu, když jsem podotkla, že to, že mám bramborovej salát na nose, ještě neznamená, že jsem vopice.
19:10 S mámou končíme jíst a čekáme na brášku, který samosebou zdržuje a labužnicky si vychutnává salát, který před minutou hltal plnými sousty.
19:15 Začíná každoroční mučení, kdy máma vyhlásí, že se nebudou rozbalovat dárky, dokud si nezazpíváme alespoň 3 koledy.
19:18 Dostávám první pohlavek za to, že naschvál zpívám jako debil. 
19:20 Zpěv se přerušuje smíchem nad bráškovo hlasovým projevem.
19:22 Improvizované vystoupení Pásli ovce Valaši, doplněné beatboxem. 
19:35 Každoroční nadšení nad ponožkami.
19:38 Máma jásá, že dostala bublinkovou fólii. (Byly v ní zabaleny kvetoučí čaje)
19:45 Mám jásá nad bublinkovou fólii podruhé. (Tentkrát voňavka)
19:50 Jásám nad bublinkovou fólií - brácha prostě umí balit dárky :D. Byla v ní kachnička do koupele, která v teplé vodě mění barvu, tak jsem jí nechala rovnou plavat v hrnečku.
19:55 Dostali jsme s bráchou lecitinový vitamíny. Brácha podotkl, že máma lhala, když mu tvrdila, že není tlustej.
19:57 Brácha perlí po třetí, když jsem rozbalila pěnu do koupele,zvolala jsem že jsem dostala bublinkovou koupel, zaradoval se taky. "Instantní trysky do vany!"
20:05 Se stále kocháme nabytými dárky.
20:10 Jsme se všichni tři zasekli nad geniálním animákem.
20:20 Pouštím se do kvetoucího čaje.
20:50 Si máma vzpomněla, že zapomněla na chodbě další dárky.
20:55-21:40 Fascinace pohádkou, dárky, kontrola facebooku.
21:43 Máma odjíždí na kamarádovo oslavu odchodu do důchodu. 
21:44- ?? Sedíme s bráchou jen tak, koukáme na telku a hledám sílu dojít na půdu pro cukrovíčko :)

A tak končí naše oslava zimního slunovratu a Štědrého dne.

Pac a pusu


0 komentářů:

Okomentovat