Milujte se !

Tak neřekla bych, že moje tělo začíná přicházet k rozumu, ale rozhodně už se mnou nebojuje tak markantně. Připisuji to medikamentům, které jsem nucena do sebe třikrát denně vpravovat. Bohužel budu v zajetí léků ještě dva týdny, protože až 16tého mě čeká poslední vyšetření.

Co bych vám ale chtěla říct. Myslete na svoje zdraví Já nevím z čeho, nebo proč jsem teď nemocná. Jen se domnívám, že si za to můžu sama. Tím že si sama sebe dostatečně nevážím, trpím pocity méněcennosti a zbytečnosti. Ta a je to venku. Sice jsem furt fňukala, že něco není v pořádku, ale ještě jsem se k tomu veřejně nepřiznala.

Tak za sebe, nestačí jen pohyb, zdravá strava, pořádně se oblíkat. Mějte rádi sami sebe !

Dneska je to krátký a je to nuda, ale snažím se být poučná i bez bajky.

Pac a pusu

0 komentářů:

Okomentovat