Koleje

Zjistila jsem, že vlastně miluju bydlení na koleji.

A mám ráda tu bejt o víkendu. Protože to je jediná doba, kdy je tu slyšet kytara a bubny a nějaký pochybný disco a punk najednou. Je tady klid, všichni mají pocit, že tu nikdo není, takže si můžou dělat co chtějí. O víkendu na kolejích vyplouvá na povrch ta pravá osobnost.

Jo někdy je trochu na palici, když za celej den nepotáte živou duše, ale zas na druhou stranu, kdyby jste moc chtěli, tak se můžete vyklonit z okna, podívat se kde se svítí, odpočítat si kterej pokoj to přibližně je a jít se družit :)

Je to takovej vlastní mikroorganismus. Jediný co mě štve, je, že mi někdo stopil mojí vařečku. To jsem si říkala jak jsme tu všichni poctiví a fér. Ale což. Třeba měl nkdo stejnou jako já. Tak si koupím novou. Co už.

Nic to by bylo všechno. Jen jsem se musela podělit :)
Pac a pusu

0 komentářů:

Okomentovat