10 za posledních pár dní vol. 4

Tak dobře. Asi každý článek bude začínat stejně. Omluvou z mou dlouhou nepřítomnost. Hlavně Janičce, která je ve Španělsku a přes to má na blogu větší aktivitu než já.

Ale aby jsme se dostali k tomu o čem že to dneska vlastně budu psát. Což je vlastně otázka i o mě. Možná bych to mohla začít shrnutím jak se mám. Vždyť je to taková běžná otázka. Nebo? Jasné. Napíšu deset :) Zajímají vás vůbec tyhle moje myšlenkové pochody?

1) Žlučníková kolika není to, co bych chtěla zažívat každej den

2) Čím jsem starší, tím mám víc klíčů. Klíče který vlastně ani nepotřebuju. Ale už je zkrátka mám. 

3) Zjistila jsem, že když se na bytě sejde víc hudebně založenejch lidí, může to být celkem zábava. 

4) Mám to nejlepší kakao na světě! A nejsem lakomá se podělit. A tentokrát je to fakt nabídka. Pokud jste z Brna (byť dočasně), tak jsem ochotná poskytnout trochu sladké slasti do podzimního odpoledne. 

5) Kyselé želé, může vyřešit spousty mezilidských nesrovnalostí.

6) Zjistila jsem, že to pendlování mezi dvěma světy mi vlastně vyhovuje. Myslím to obrazně. Ne že by nebylo fajn si odletět na výlet na jinou planetu.

7) I když jsem zastáncem toho, že všechny živiny by měl člověk získávat z jídla, tak beru vitamíny doplňkově. Z toho vyplývá, že buď já, nebo svět jsme se zbláznili.

8) Ne vždy je dobrá kniha přínosem. Hrozně mě to odvádí od učení! Ale na druhou stranu, kdo by nechtěl vědět, jestli jsou dvojčata nějakým způsobem předurčena zachránit svět?!

9) Budu mít šaty! Šaty do divadla! A na ples.

10) Jó a už je tu desítka. A jelikož nevím co napsat, zeptám se na věc, kterou už moji kamarádi dobře znají. Víte jak dělá panda? Jako normální medvěd.

Mír a slávu !


0 komentářů:

Okomentovat