USE YOUR BRAIN, PLEASE

Kdo jsme někdy nechtěli být slavní? Nebo aspoň oblíbení v určitém okruhu lidí?
I když jsme to třeba neřekli, tak jsme někdy chtěli být profesionálním sportovcem, astronautem, zpěvákem, nebo pokud budeme trochu při zemi, tak aspoň princeznou.

Neříkám, že na snech je něco špatného. Ani omylem. Sněte!

Bohužel lidi dělají spoustu věcí proto aby byli slavní. Což podle mě není úplně ten správný směr. Měli bysme dělat věci, které nás baví, jednoduše protože nás baví.

Co si budeme povídat, když děláme věci jen pro slávu, je to vidět. Nikdy jsem neviděla člověka, který by se chtěl stát astronautem. Ani nevím jaké k tomu musí splňovat podmínky. To stejné u sportovců a princezen. Tak se zaměřím na něco co "znám". Nebo jsem schopná vypozorovat.

První skupinou budou bloggeři/ky (potažmo youtubeři/ky). Každé začátky jsou těžké. Chápu, že hned ze začátku člověk nemá techniku a třeba ani znalosti, aby si udělal krásný vzhled blogu a natočil něco zrcadlovkou za 20 tisíc. To ale neznamená, že to nemůžeme dělat s láskou a trochu nad tím přemýšlet. Vážně miluju, když si čtu recenzi na produkt, který si chci koupit a místo osobního názoru vidím jen zkopírované to, co o výrobku na oficiálních stránkách uvádí výrobce. Navíc je u toho plácnutá nějaká super rozostřená fotka (i mobilem se dá fotit kvalitně). V horším případě na mě vykoukne promo obrázek nějaké super modelky s vyphotoshopovaným zářícím úsměvem, jak drží nejnovější kartáček na zuby (uvádím jen příklad :D).
Nebo když se dívám na youtube a tam slečna 40 minut vypráví o jedný věci. U toho odbíhá, telefonuje... Po pěti minutách mě to přestane bavit. Přirozeně. Chápu, že slečnu zřejmě nikdo nenaučil stříhat videa a programy na jejich úpravu jsou drahý. ALE. V době googlu se mlžeme za chvilku naučit všechno. Sice né jako mistr, ale naučíme se to. Navíc existuje spoustu volně dostupných programů, tak proč?!

Další skupinou jsou muzikanti. Nebo "muzikanti"? Nechci nikoho kritizovat. Každému se líbí něco jiného. Každej máme jinej hlas. Odlišný dovednosti hraní na hudební nástroje. A takhle bych mohla pokračovat až do nekonečna. Ale když pominu veškeré pěvecké soutěže, kterými nás teď krmí televize, tak proč mi to děláte lidi ? S tou největší radostí, bych si poslechla někoho nového, neokoukaného a tím že bych zmáčkla ten palec nahoru, bych mu možná pomohla prosadit se. ALE už zase je tu to ALE. Když vám telefon, notebook, nebo jakékoliv jiné záznamové médium nenahrává kvalitní zvuk, tak proč si nepůjčíte něco od kamarádů? Nikdo netvrdí, že svůj první cover musíte nahrát ve studiu, ale jak mám soudit hudební projev, když mě neuvěřitelně rozčiluje praskání, nebo hučení v pozadí?

Nikoho tímhle článkem nechci ponižovat. Jen vás prosím lidi. Dělejte to co vás baví. I když se tím neproslavíte, nebo vás někteří budou možná ponižovat, nenechte se zastrašit.
A pokud jste to ještě nenašli. Nevzdávejte to, hledejte. Nic se neděje.

Jen mě netrapte. Prosím.

S láskou

0 komentářů:

Okomentovat