Bóórn tu bí vááááájd

Už jsem zase dlouho nic nenapsala. A tak jsem tu! Dnešek je dnem změny. Dnes změním vaše životy!
Uf. Zním jako diktátor. To nic. Hodně samoty člověku nepřidá.

Chtěla bych vám přiblížit zážitky posledních dnů.
Totiž bod jedna. Začla jsem pracovat. Na stejném místě jako loni. Nechci být nostalgik, nebo překypovat sentimentem, ale i přes všechny okolnosti (jako že většinou pracuju jen tři hodiny denně, nebo jsem až nezdravě často sama) mi to tu chybělo. Staré tváře, staronové prostředí. Paráda. Nemůžu se práce nabažit.

Bod dva. Ten bude krátký. Zjistila jsem, že dánština se nepodobá žádnému mně známému jazyku. To je všechno. Jen bych možná doplnila autorskou poznámku, kterou si doufám nepřeloží žádný Dán. Nevymyslel jejich jazyk nějaký mimozemšťan ? To se fakt nedá.

Třetí poznámku bych chtěla taky zestručnit, ale nejsem si jistá jak moc se mi to povede. Prostě jak jsem tu sama a některé možnosti (jako internet) jsou lehce omezené. Tím se stávám vynalézavým a kreativním člověkem. Mnoha mých kamarádů, kteří sledují modrý život o tom vědí. Ale i přes to dám pak dolů fotky, protože jsem na sebe velmi pyšná. Vždycky jsem totiž byla názoru, že nejsem moc kreativní člověk. Ale znáte to. Když je člověk v úzkých.
Malá soukromá oslava a vítězný taneček. Moje samochvála nedosáhla ani k deseti řádkům.

Další na programu je moje momentální čtivo. Znovu jsem objevila (asi kvůli návalu té nostalgie) Noční klub od J. Kulhánka. Miluju to ! Kdo nezná, doporučuju minimálně vygooglit a pokud je to váš šáek kávy, následně přečíst.
Nepamatuju si, kdy bych nějakou knihu s třistatřiatřiceti stranama přelouskala během dvou a půl dne. A to jsem prosím pěkně byla v práci a pa i s kamarády. Má to ale i jednu nevýhodu. Zdají se mi sny, jak zabíjím lidi, jsem upír a jsem Noční klub.

Poslední soukromou poznámkou bylo něco, ale jelikož jsem se mipři pádu toho super internetu půlka článku smazala, tak to necháme být. Jen bych se zbytečně rozčilovala. Po třetí.

Chtěla jsem přidat svoje vynálezové i jiné fotky, ale asi to nechám na jindy. Protože jsem se po třetí naštvala. Na internet. Neřád jeden.

Mír a slávu
Ave já (jak bych řekl můj bratr)

0 komentářů:

Okomentovat