Píseň na každý den

Nezní to jako název nějakýho raně komunistickýho televizního pořadu ? No nic.

Při tom všem hlubinném zkoumání mé duše a mimo jiné i kritik posledních vydaných alb, jsem došla k závěru, že asi každý máme nějakou písničku, nebo play list k určitým duševním stavům, či k činnostem.

Tak jsem se chtěla podělit o svoje písně, které využívám k něčemu, nebo mi něco evokují.
Možná pro někoho bude tenhle článek úsměvný, pro někoho možná kontroverznější povahy. Zvláště v jednom bodě.

Písně na radost a vyrovnaný stav mysli
Tak tahle kategorie obsahuje vlastně všechno. Všechno co poslouchám v rádiu, co mám v telefonu, co kde slyším. Tohle nejde moc konkretizovat. 

Uklízecí písničky
Tak tohle máme s mamkou jasné. Když je velký úklid, tak zarychtujeme všechny dveře a okna, aby se za nás brácha nemusel stydět a točíme do kola tři cdčka Lucie Bílé. Zpíváme/křičíme, tančíme a uklízíme. Najednou to jde výborně od ruky. 

Učení a muzika
Patřím k těm lidem, kteří nesnáší ticho při učení. Prostě potřebuju "kulisu", abych se mohla soustředit. Docela jsem si o tom něco četla, protože mi pořád nešlo do hlavy proč to tak je. Zjistila jsem, že je to tím, že jsem se většinou učila na poslední chvíli před písemkou ve třídě plné hlučících spolužáků. V tom extrémnějším případě jste se během opakování látky museli vyhýbat předmětům létajícími nad vaší hlavou. Jenže konkrétní písničky mě při učení ruší. Zpívám si, nebo poslouchám text. Takže jsem přišla na perfektní způsob. Poslouchat melodie. Pro někoho možná bude vážná hudba, ale já mám nejradši soundtrack z animáku Jak vycvičit draka.

"Nakopnutí"
Často mám takovou náladu nenáladu, kdy mi není smutno ani veselo, nic se mi nechce. To prostě potřebuju povzbudit. Mě k tomu účelu perfektně složí už pár měsíců BOMBY. Je to správně energická skladba, přitom správně uhozená. Do těchto náladových podmínek naprosto perfektní.

Smutek až deprese
Znám hodně lidí, kteří se vyžívají v tom, že si pustí naprosto temnou muziku. Nemůžu říct, že bych na tom byla úplně opačně. Já se nořím do ticha. Sama se svými myšlenkami. V tu chvíli si prostě vystačím.

Sex
Nejsem zastánce ploužáků a svíček a všeho toho zbytečnýho pozlátka kolem. Jsem v podstatě celkem skromná. Protože po pěti až deseti minutách je mi naprosto jedno, co hraje. Nebo jestli vůbec něco hraje. V pravěku taky neměli iPody a zvládali to.

Masturbační play list
Hodně jsem přemýšlela nad tím, jestli sem tenhle bod přidávat. Přeci jen je to dost intimní a osobní věc. Ale myslím si, že nedopsat sem tenhle bod, by bylo zatajování pravdy. A o tom tenhle blog není. Prostě se vyjádřím. Chápu, že ne všichni mají své písně  sebeuspokojování. Není to žádná úchylka. Často si vystačím se svojí vlastní fantazií. A tady a tady jsou teď mimo jiných moje oblíbené skladby. Není to tak, že bych si ujížděla na tom exotickém frajerovi. Jde o to, že někdo dokáže napsat písničku tak nabytou sexem a přitom ne vulgární. Navíc si u těla trochu ujíždím na těch hrátkách s akustickou kytaru. Zkrátka mi ty písničky přijdou boží. Hlavně pro tu chvíli.

Tak doufám, že jsem na nic nezapomněla. Jen mě nesuďte! :D

Mír a slávu děcka :)

0 komentářů:

Okomentovat