Mozková aktivita = 0

Asi jsem špatný blogger. Jsem v práci a tudíž mě vůbec nenapadá o čem bych tak mohla psát. Doufám, že si to něpřečte některá z mých oblíbených bloggerek (jako by na to měli čas a náladu :D), které tvrdí, že inspirace je všude kolem nás. Stačí se jen správně dívat.

Tak jako tak je to zvláštní, protože blog jsem začala psát loni v srpnu a to jsem taky normálně pracovala. Takhle. Mám pocit, že veškerou mozkovou aktivitu vkládám do práce a ve finále nejsem schopná večer dělat nic jiného, než shlédnout, jak jsou moji kamarádi hrozně nešťastní na facebooku, případně si přečíst (od jiných lidí), jak je nešťastnej můj přítel, nebo si něco přečíst.

Je to hrozně smutný, ale mám pocit, že článek právě skončil. Fakt úplně prázdno. Stěžovat na práci si nechci (můžu bejt ráda, že vůbec nějakou mám), zas tak podivní jedinci, o kterých bych chtěla psát taky nepřijeli...
Prostě nevím.

Tak asi pac a pusu no :)

0 komentářů:

Okomentovat