Nechápu proč

Ať už sledujete olympiádu nebo ne, já se k ní vyjádřím.
Vlastně ani ne k hrám jako takovým (o tom snad jindy), jako bych se chtěla vyjádřit k českým fanouškům. Ano taky jsem fanda jen když se vysílají mezinárodní soutěže a utkání. Jenže nechápu sváteční fanoušky co mají plnou hubu keců, jsou naprosto chytrý, všude byli, všechno znají.

Nesnáším to logiku českého národa. (Nebo se to děje i někde jinde? Snad ne! To by Morgan nedovolil.) Pokud to není medaile není to úspěch. Pokud prohrají hokejisti, je blbec rozhodčí, nebo trenér.
Nikdo nepřipouští možnost, že závodník prostě neměl den, nebo je to pro něj největší úspěch jeho kariéry. Ani možnost, že jsme unavení.

Další co mi vadilo (Ne, vlastně mi to ještě hodně vadí.), byla nesnášenlivost vůči Slovákům. Před jakýmkoliv jiným turnajem, nebylo po facebooku tolik "vtipných"a uštěpačných až zlostných poznámek, vůči týmu Slovenska. Možná jsem tak přecitlivělá, protože si na Slovensku, Slovácích a Slovenkách lpím. Ale mohla bych se zeptat, co strašnýho nám oproti ostatním týmům udělali? Hráli tak, že se díky svému pořadí dostali do zápasu s námi ? Tak pardon, ale stejně tak by oni mohli nesnášet náš reprezentační tým. Ale to se nastalo. Všechny slovenské stránky si dělali srandu z jejich trenéra a vydávali videa, kde parodovali svůj nároďák.

Taky nemám ráda, že pokud vyhráváme (teď mluvím o hokeji), tak jsou všichni fanoušci, kteří by šli do kotle, za Jardu Jágra položili život. Ale ejhle když prohráváme, tak jak jsem už zmínila, je trenér blb, rozhodčí blb, každý z 22 hráčů je blb.

Vážně pořád nechápu proč


Smutnou pac a smutnou pusu

Klud do p**e, ja som mravenečník.

Samo bych chtěla odkázat na autorku fotografie a trička.

0 komentářů:

Okomentovat