Vážení a milí,

rozhodla jsem se, že začnu blogovat. Vím, že kouzla se přes noc nestávají a taky, že tenhle článek si nejspíš moc lidí nepřečte, ale i tak bych vás chtěla seznámit s mojí myšlenkou a konceptem.

Prvně bych asi měla osvětlit, proč vlastně chci psát blog. Tahle otázka je až směšně snadná. Hlavní důvod je, že mě zkrátka baví psát. Ty vedlejší jsou pak, že jsem bohužel nebyla přijata na vysokou školu a tak budu mít minimálně rok dostatek volného času (alespoň doufám) a tak si konečně můžu splnit ten dlouhodobý plán.

Teď jsem si uvědomila, že chci někoho zasvěcovat do něčeho o čem vlastně sama nic moc nevím. KONCEPT. Ten zatím tenhle blog mít nebude. Vím, že chci psát, ale bohužel zatím nevím o čem. Vím, že až budu mít našetřeno, tak si koupím kvalitnější vybavení, než je mobilní telefon, nebo webkamera notebooku, tak budu přidávat příspěvky s fotkami (protože focení je jedna z věcí, které zatím moc nerozumím, ale vím, že mě to baví). To stejné platí i pro video příspěvky mého zpěvu doprovázeného na kytaru. Kdyby se někdo pozastavoval nad termínem doprovázet se na kytaru, tak chci jen upozornit, že jsem samouk amatér, tudíž nehraju na kytaru, ale kytarově doprovázím svůj zpěv.

Já vím, že dneska jsem se moc nerozvášnila, ale přeci jen už je docela pokročilá hodina a zítra musím brzo ráno naklusat na úřad práce, tak děkuji, když si to třeba někdo přečtete.

Mír a slávu 

p.s. do příště zkusím zapracovat na podpisu :)

0 komentářů:

Okomentovat