Autogramy až na letišti, prosím

Jsem překvapená! Já vím, že spousta lidí otevřelo stránku a utekli (Myslím, že ti ze spojených států především.), ale i přesto bych nečekala, že tu stránku otevře přes noc třicet lidí. Mám z toho najednou hrozně dobrej pocit. ÁÁÁ. Teď si budu vychutnávat svých 30 sekund slávy. Ták a je to pryč. Zase nohama pěkně na zem :)

Teď už bych mohla přejít k nějakému tématu. Možná to nebude tak duchaplné a naplňující, jako moje předchozí opojení ("Autogramy až na letišti, prosím"), ale je to ze života. Za svůj první blogovací den (Ano, já vím, že ještě neuběhlo ani dvacet čtyři hodin, ale berte mě s rezervou. Já jsem se vyspala, takže už uběhl den.) už mám prvního kdo mě nesnáší! Sláva! Sice je to jen můj bratr, který se mi hrozně vysmál, ve stylu : "A budeš blogískovat a bude z tebe youtuberka a budeš zanášet internet dalším radioaktivním odpadem?" načež se potutelně usmál, v očích měl ten výraz alá "spalte to ohněm, než to naklade vejce" a šel si zase po svém. No nezvedlo by vám to náladu? Není nad to mít rodinu která vás podporuje ne ? :D A navíc už mám svého osobního hatera!

Pak mám jeden poznatek z úřadu práce a to, že vlastně ne všechny úřednice jsou nepříjemné a znuděné. Nevím jestli je to tím, že jsem tam byla časně z rána a byly čerstvě vyspané a těsně po ranní kávě, ale byla jsem velice příjemně překvapená. Tímto bych chtěla oněm váženým dámám poděkovat.

Přidám další důležité informace. Moc se nevyznám v designu, celkově mi editování zatím moc neříká, tak ke mě buďte shovívaví, prosím. Já vám za to slíbím, že se budu jen lepšit a budu ze všech sil googlovat a vyzjišťovávat informace od kamarádů, aby všechno bylo tak, jak má být.

Pak je tu malé upozornění. Občas si vymýšlím neexistující slova a používám výrazy z časů dávno dávných, tak se nebojte a zvykejte si :D.

Pac a Pusu


Pak jen jedna ranní ochutnávka jak jsem se i přes kruhy od nevyspání snažila vypadat reprezentativně, když jsem šla do toho "města"

0 komentářů:

Okomentovat