Nezapoměňte na holínky!

Připravte se na peklo! Zajíčková si pořídila foťák, takže vás bude s pýchou zasypávat fotkama, který vůbec nebudou zajímavý, ani povedený, ale já na ně budu hrozně pyšná, protože jsem se naučila jak nastavit clonu, čas závěrky apod.

Čekají vás děsné až děsuplné momenty (především ti, kdo fotografování rozumějí). Protože tohle je jiný než kytara, na tu se stydím hrát, protože si myslím, že to neumím, ale u fotek mi to je jedno. Vím že nikdy nebudu profesionál. Co si budeme povídat, asi ani na kytaru to nikdy nebude žádná sláva, ale budiž :D.

Co budete na výlet do pekel potřebovat:
  •  roušku (aby jste nikoho nepoprskali)
  • silnou bránici
  • nejlépe špatný zrak
dále pak:

  • holinky
  • pláštěnku
  • pytlík nebo igelitovou tašku (na špinavé holínky, přece to svinsto nebudete nosit domu) 
  • sluneční brýle
  • opalovací krém
Neptejte se mě proč jsou v seznamu "dále pak" tyhle věci. Možná je to tím mizerným počasím a já to chci nějak odlehčit.
Ale těšte se na mě. myslím že ještě všichni pobavíme :)

Mír a  slávu

0 komentářů:

Okomentovat