Inzerát ?

Už jsem zase zaskočená, konsternovaná a nevím co ještě. A ano opět je to pracovní nabídkou. Jako tenkrát moje dilematizující článek kvůli odpovědi na originální inzerát.

Včera mi zvonil telefon. Obvykle cizí čísla nezvedám, ale včera jsem byla v docela dobrém rozpoložení a navíc jsem se bála, že bych prošvihla telefon kvůli brigádě (nová šéfová, novej telefon...). Tak jsem to prostě vzala. Ozvala se po hlase velmi příjemná paní. Zeptala se, jestli se dovolala správně a mě v hlavě běželo jen "Ježiš další nabídka lepšího tarifu, dovolené, bambusových ponožek..." Jenže paní/slečna Lenka po mě nechtěla nákup. Ptala se mě jestli jsem odpovídala na inzerát na určitou pozici. I přes to, že jsem rozesílala nepřeberné množství životopisů, tak jsem si nevím proč tuhle nabídku pamatovala. Tak či tak jsem po pozvání k setkání musela konstatovat, že budu v dubnu opět nastupovat na brigádu, kde jsem byla už loni.
Slečna/paní však stále trvala na tom, že mě chce potkat. Že se za mnou v dubnu zastaví, až do té oblasti pojede na kolo s nenechala se odradit ani po tom, když jsem jí pověděla, že to mám v kempu ráda, a že se nebudu chtít nechat uvrtat do nějaký jiný práce, byť by byla sebelukrativnější. Prý se jevím jako zajímavá osobnost a zkrátka by mě chtěla poznat.

Pořád vám to nepřijde zarážející? Tak na onu pracovní nabídku jsem odpovídala před dvěma měsíci.
Nechápu to, ne nechápu :)

Vidím jen pár variant. Buď mě paní lomeno slečna bude lasovat na onu pracovní pozici, nebo nejsme s kamarády poslední zvláštní a originální lidi na Zemi.

Omlouvám se fotky nemám. I kdybych u sebe momentálně měla foťák, tak pochybuju, že bych dokázala k tomuhle článku cokoliv vyplodit.

Pac a pusu

0 komentářů:

Okomentovat